If you can dream it, you can do it!

Welcome 2019

Hallo allemaal! Allereerst de allerbeste wensen voor 2019! Ik wens jullie allemaal een jaar vol vreugde, vriendschap, gezondheid, geluk dus kortom een schitterend en sprankelend 2019! Dat we er met zijn alle weer iets ontzettends moois van mogen maken.

Nu het nieuwe jaar is begonnen betekent het ook dat het vertrek naar Slovenië ook steeds dichterbij gaat komen. Gelukkig hebben we inmiddels een appartementje gevonden hartje Ljubljana. En wat heb ik er zin in maar eerst moeten er natuurlijk nog wat praktische dingen geregeld gaan worden, zoals stage contracten, het hele inpakgebeuren komt ook weer om de hoek kijken, maar dat niet alleen de school komt met een dresscode dus ook nog een nieuwe gaderobe aanschaffen. Wat op zich geen straf is maar wel weer onnodige uitgaven met zich meebrengt. Gelukkig ben ik inmiddels een iets meer ervaren inpakker geworden en weet ik dat je alleen dingen moeten inpakken die je ook echt gaat gebruiken. Dus dat gaat zeker goed komen.

Voordat het avontuur echt gaat beginnen heb ik eerst nog een hele waslijst aan dingen die moeten gebeuren zowel school related als werk related. Ik ben druk bezig met het regelen van mijn minor na de zomer vakantie en we moeten ook al weer doorgeven waar we stage willen gaan lopen in het 3e leerjaar. Daarnaast ben ik bezig met het afronden van de reken minor dus alles loopt een beetje door elkaar heen als je kunt zien.

Kort maar krachtig laten we maar zeggen.

Waar ik wel benieuwd naar was of een van mijn lezers toevallig ooit in Slovenië is geweest? En eventueel tips voor mij heeft als het gaat om mooie plekjes in Slovenië? Ik hoor het graag.

Heel veel liefs,

Mo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active