If you can dream it, you can do it!

Back with a new ADVENTURE!

We mogen weer, wat heerlijk om dit te kunnen vertellen. Het is een lange tijd stil geweest op mijn reis blog maar bij deze er komt weer schot in de zaak. Dus bereid je maar voor want ik zal zo snel mogelijk weer om de paar weken een leuke blog gaan schrijven.

De meeste mensen die mij volgen sinds mijn USA adventures weten wel dat ik ben begonnen aan de internationale pabo. Hier heb ik het onwijs naar mijn zin. Afgelopen September mijn propedeuse mogen halen en ik ben nu druk bezig met cijfers want ik doe namelijk een minor in rekenen. Ik kan je vertellen het is me een partij moeilijk maar in deze 3 maanden heb ik al meer geleerd als mijn 8 jaar basisschooltijd. De kwartjes zijn zeg maar gaan rollen. Dus dat gaat vast helemaal goed komen.

Jullie vragen je natuurlijk af waar ik dan heen ga, nou dat zal ik eens vertellen. Lang verhaal kort ik zou naar Italië gaan maar dat is op het laatste moment gecanceld helaas, maar dat mag de pret niet drukken want ik ga samen met een vriendinnetje van school lekker 2en halve maand naar Ljubljana, Slovenië. En wat heb ik er zin in. We gaan stage lopen op de British International School of Ljubljana, het gaat een uitdaging worden maar ik heb er onwijs veel zin in.

De vluchten zijn inmiddels geboekt, en wij zullen vertrekken op 19 Februari. Nu hebben we wel een klein probleem want we hebben nog geen accommodatie gevonden. Nu is mijn vraag aan alle lieve lezers of er iemand weer iemand kent die toevallig familie, vrienden, vrienden van vrienden of kennissen heeft die toevallig iemand kent in Ljubljana of misschien tips heeft voor een verblijf! Dat zou tof zijn!

Ik ga het vandaag kort houden, maar ik ben onwijs blij dat ik iedereen weer op de hoogte kan houden van al mijn avonturen, alle vragen zijn natuurlijk welkom. En tot de volgende!

Heel veel liefs,

Mo

Want je weet :

If you can dream it, you can do it!

Reacties

Reacties

Iris & Edje

Ahhhh zo leuk een mailtje te krijgen dat er een nieuw verhaal is! Long time no story hahahaha, en super leuk nieuws! Het duurt nog even maar alvast heeeeel veel succes. Ken helaas geen mensen in Slovenië :(

Dikke kus
Iris en Ed ;)

Manon

Superleuk Mo!
Succes met het vinden van een verblijf! Een goed excuus voor mij om naar Slovenië te komen ;) !
We moeten snel weer eens bijkletsen!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active