If you can dream it, you can do it!

Welkom en Acceptatie!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Allereerst leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Vele van jullie zullen het intussen al wel gehoord hebben, ik ga een jaar in Amerika doorbrengen als Au pair. Dit is al jaren mijn droom en nu ik mijn studie bijna heb afgerond leek het mij de perfecte timing om deze droom waar te maken.

Voor degene die mij niet kennen, en het leuk vinden om mijn avonturen te volgen, ik ben Monique en ik ben 20 jaar oud. Ik zit in mijn laatste periode van mijn opleiding tot verpleegkundige, ik hoop 7juli mijn diploma in ontvangst te mogen nemen.

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Ik zal regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen, en via de kaart kun je precies zien waar ik me bevind.

Nu nog iets anders, ik ben geaccepteerd! YEEEY. Na wat spannende uurtjes vrijdag kreeg ik in de middag een mail dat ik geaccepteerd ben tot het programma, ik begin nu toch wel te beseffen dat het echt gaat gebeuren. De acceptatie natuurlijk gevierd met mijn vriendinnen, maar het is natuurlijk nu afwachten totdat ik gematch ben met een familie.

Dus zodra ik meer hoor zal ik dit zeker met jullie delen, als je automatisch op de hoogte wilt blijven van mijn avonturen, meld je dan aan voor mijn mailingslijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom!

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust een berichtje achter, ik vind het erg leuk om deze te krijgen, ook als je vragen hebt!

Liefs,

Monique

Working hard is important. But there is something that matters even more: Believing in Yourself!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active