If you can dream it, you can do it!

De aller aller laaste!

Hallo allen!

Nog een laatste keer dat ik een blog mag schrijven, dus ik hoop dat jullie deze laatste keer ook weer net zo enthousiast zijn als bij de eerste! Het is inmiddels let’s say 3 maanden geleden dat ik thuis ben gekomen! Inmiddels alweer gewend aan het Nederlandse leven, al mis ik de united states wel! Ik heb nog veel contact met vriendinnen die of inmiddels thuis zijn of nog in de states zijn! Ook heb ik al weer een paar meiden terug gezien zowel Nederlandse als een Duits vriendinnetje! Erg leuk! Ook het contact met mijn hostfam is erg leuk! Ik spreek me kiddo’s vaak en het contact komt van beide kanten! Ik krijg ook spontane berichtjes van mijn hostmom dus erg lief!

Al mis ik mijn leven in de states het leven gaat door dus moeten we er het beste van maken! Ik heb een baantje in een kledingwinkel voor de weekenden maar mag vaak meer werken! Ik heb het onwijs naar me zin daar! Qua school betreft ga ik in het nieuwe jaar me helemaal focussen! Maar ik schrijf deze blog niet zonder reden ik heb namelijk 2 video’s die ik met jullie wil delen. De eerste video staat eigenlijk al een tijdje online maar ik weet niet of iedereen deze wel gezien heeft! En de andere video heb ik net afgemaakt en ben erg blij met het resultaat! So I hope you all like it!

https://www.youtube.com/watch?v=Rd_EjWPAsdY <-- travelmonthvideo

https://www.youtube.com/watch?v=PTEgDZo7-yI&t=2s <-- cominghomevideo

Mocht je de link niet kunnen openen de bestanden staan ook onder het kopje video op mijn profiel!

Ik wil iedereen een goed en liefdevol 2017 wensen en dat alle dromen mogen uitkomen!

NEW YORK I WILL SEE YOU IN 2017!

Heel veel liefs Mo

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active