If you can dream it, you can do it!

Laatste blog vanuit Westfield!

Hallo allemaal, hier ben ik dan met een blog die voor het laats vanuit mijn kamertje in Westfield geschreven zal worden. Het voelt ontzettend raar en het afscheid nemen van mensen blijft toch het minst leuke van het hele aupair zijn. Helaas moet het gebeuren maar ik weet dat ik altijd welkom ben dus dat maakt het ook wel een beetje makkelijker. Ik heb natuurlijk weer wat leuke avontuurtjes voor jullie klaar staan in deze blog! Het zullen vooral hak op de tak verhaaltjes zijn. Enjoy!

Laat ik beginnen waar ik geëindigd ben en dat is bij mijn verjaardag! I don’t know ‘bout you, but I’m feeling 22. Jaja ik ben 8 augustus alweer 22 jaar geworden. Ik was vrij en had geen kinderen. In de ochtend wat geskyped en lekker gechilt. Ik mocht eindelijk al de leuke kaartjes open maken die ik had toegestuurd gekregen. En nog een leuke fact ipv 24uur jarig zijn vond ik dat ik 30uur jarig was want ik zit natuurlijk met een tijdsverschil van 6uur. In de avond had ik een familiediner met mijn hostparents en de zus en kids van mijn hostdad. Later die avond ben ik met vriendinnen naar het park gegaan. Heel lief, ze hadden cupcakes gebakken met kaarsjes en hebben voor me gezongen. Natuurlijk heb ik een wens gedaan tijdens het uitblazen van de kaarsjes! Ga ik lekker niet vertellen en ik heb een heel leuk armbandje gekregen van ze! Ontzettend geslaagde dag gehad! Het was wel echt heel anders om hier me verjaardag te vieren en niet thuis! Normaal heb ik taart en slingers en me vrienden om me heen en dit jaar was het toch wel even iets anders! Ik wil wel nog even iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en kaartjes!

Op dinsdag 9-8 was het dan eindelijk zo ver mijn vriendinnetje Iris kwam met haar moeder naar New York. Beste verjaardagscadeau ever! Jullie kunnen Iris kennen van mijn eerste paar blogjes want Iris heeft namelijk ook in Amerika gewerkt als AuPair maar is helaas eerder naar huis gemoeten! Maar she is back, just for a while but she is back! Je komt er pas achter dat je iemand gemist hebt als die weer voor je staat! Het was gelijk weer lachen, gieren brullen! Ik ben zo blij dat ze terug is! In de avond hebben ze me mee uiteten genomen voor mijn verjaardag! Ontzettend lief! We gingen eten bij de cheesecakefactory! Jammm! Echt nog een keer super bedankt!

Op woensdag 10-8 had ik een heel programma, ik zou mijn vriendinnen meeten en daarna nog met iris op pad gaan, en ik moest mijn hostfam nog even helpen in huis. Eerst koffie gedronken met me vriendinnen! En daarna ging ik met iris en haar moeder gezellig naar alle winkels zoals target en walmart etc. Ik moest namelijk zelf ook nog wat dingen hebben voor mijn trip die er aan zit te komen! In de avond heb ik met mijn hostfam de olympische spelen gekeken en op tijd naar bed gegaan.

Op donderdag 11-8 ging ik eindelijk weer eens naar New York City! Was weer even geleden. Het was warm, en als ik zeg warm het zweet liep gewoon van boven naar beneden! Het was 35 graden maar het voelde als 42 graden! Maar dat mocht de pret niet drukken want ik was natuurlijk de tourguide van de dag! We hebben de standaard dingen bezocht. Wel een bijzondere fact we gingen naar de public Libary ik was daar zelf wel al vaak genoeg langs gelopen maar nog niet in geweest. Vandaag was het zover, niks bijzonders gewoon een groot gebouw met veel boeken maar er zijn veel films opgenomen. Wel waren er een hoop stilte ruimtes. Nja Iris, de moeder van iris en ik in een ruimte en stil zijn dat gaat niet! Hilarisch natuurlijk. Op de terug weg naar Penn station zegt iris ineens mo daar heb je een slang, maar die man stak net zijn arm uit met die slang kreeg haast een bitchslap van die slang in me gezicht. Ik natuurlijk kei hard gillen! In de trein heb ik ook nog eens me hoofd vet hard gestoten! Like papa deed toen die hier was! Weer aangekomen in Westfield heerlijk gegeten bij Fiamma!

Op vrijdag 12-8 had ik niks bijzonders, ik heb heerlijk gechilt in huis en ben in de avond met Minke bij 5guys gaan eten! Jamm!

Op zaterdag 13-8 was het mijn broertje zijn verjaardag! Hij is eindelijk 18 geworden! Gefeliciteerd broertje! Ik heb in de ochtend geskyped met ze en ben daarna gaan winkelen! Samen met iris, moeder en Minke zijn we naar de outletmall gereden in Elizabeth! En ik ben onwijs goed geslaagd. Ik moest nog wat dingen hebben voor CALIFORNIA! En ik heb een party outfit voor Las Vegas gescoord! Ik ben onwijs blij met mijn aankopen! Na de hele middag in de mall te hebben doorgebracht gingen we naar mijn huis. Mijn jongens zouden inmiddels weer terug zijn van kamp! Het was wel weer leuk om ze te zien na 1 week! Bren kwam helemaal knuffelen! En wenste me nog een happy belate Birthday! Super schattig! Maar ik kwam naar huis met een reden want ik had Iris mee en Brendan vond Iris helemaal thaaaa Bom! Dus ik ging Bren halen in zijn kamer! I’ve got a suprise for you downstairs! Hij kwam mee en was gelijk aaaaah LECOOOOL! Heel lief! Daarna hebben we nog even gezeten bij mij thuis om de verhalen van kamp te horen. In de avond zijn we nogmaals gaan eten bij de cheesecakefactory! Jamm. Na het eten kwam Iris met het idee om nog even naar de target te gaan, nou prima! We komen daar aan zien we 2 vrouwen rennen, ik zeg nog tegen Iris nou die hebben ook haast! We hadden de auto geparkeerd en ineens komt er een policecar aangescheurd, de politie jumpt uit de auto en rent achter de auto aan met de vrouwen erin! Inmiddels waren er nog 2 andere auto’s aangekomen! Natuurlijk dikke spanning en sensatie! Wel op een afstandje toegekeken want je weet het maar nooit in Amerika!

Op zondag 14-8 ben ik lekker gaan zwemmen in de the pool van Westfield. Heerlijk heel de dag van het zonnetje genoten! Ooit gehoord van een zwemhalfuurtje voor adults! Nou ik nog nooit. We waren net in het zwembad en toen werd er omgeroepen dat alle kinderen uit het zwembad moesten omdat er een zwemhalfuurtje was voor alle adults! CRAZY AMERICANS! Haha maar wij zijn natuurlijk adults en mochten in het zwembad blijven!

En toen waren al de kids weer thuis in de week eigenlijk niet zo heel veel bijzonders als gewoon werken! Op vrijdag vertrok mijn familie naar Cape Cod tot zondag! Dus ik had het huis voor me alleen! Heerlijk. Op vrijdagavond heerlijk film gekeken met vriendinnen en dat geld eigenlijk ook voor zaterdag! Op zaterdag heb ik ook mijn pot geld naar de bank gebracht en het was maar liefst 46 dollar! Onwijs blij mee natuurlijk! Op zondag ben ik voor het laatst naar New York geweest met vriendinnen! Het is zo onwijs gek dat ik voorlopig deze stad niet meer ga zien! We zijn heerlijk naar de brooklynbridge park gegaan en hebben genoten van de zon! Daarnaast zijn we gaan eten bij black tap, dit restaurant is famous om zijn milkshakes! En als je een foto ziet dan snap je ook wel waarom! Heel gaaf en natuurlijk instagram waardig! Hierna de trein naar huis genomen en gechilt met mijn hostkiddo’s op de bank! Op maandag was het tijd om afscheid te nemen van Iris want haar vakantie zat er op! Ditmaal ging dat iets soepeler als de vorige keer want ik weet dat ik haar snel weer ga zien! En dan komen we alweer aan bij gisteren! Gisteren ben ik samen met alexandra naar de mall geweest om een tas te scoren want helaas gaat niet alles in 1 koffer passen! OOOOPS! In de avond hadden we goodbye dinner bij de japanner! Heerlijk gegeten! Toen we thuis waren hadden ze nog een verrassing voor me namelijk een leuk fotoboekje met leuke herinneringen! En ik had andersom heel het weekend geknutseld aan een fotoboek dus die heb ik ook gegeven! Ze vonden het onwijs mooi! Ik kan nog niet echt zeggen wat ik moet voelen, voor nu voelt het alsof ik gewoon nog moet werken en ik na California gewoon weer hier terug kom! Vandaag is me officiële laatste dag ik zit dus nu 366 dagen in the states! Ik ga zometeen lekker naar het strand met de kids en genieten van de laatste momenten die we hebben met elkaar! Mijn koffers zijn zover gepakt en mijn kamer heb ik net even een poetsbeurt gegeven! Vanavond hoop ik nog even wat te gaan doen met mijn vriendinnen en morgen om 11 brengt mijn hostmom me naar het vliegveld! Voor nu ga ik mijn blog afsluiten ik zie jullie over 3 weken en dan komen er zeker nog wat verhaaltjes online!

This was it, I am officially not an AuPair anymore. It is so strange to say goodbye because I don’t know when I will be back. I am gonna miss this amazing life so much. I had the most amazing hostfamily ever that treated me like their own. I have met amazing people. And I discoverd one of the most world known cities! What will I miss that! It is not a goodbye but a see yaa later! Tomorrow I start a new chapter, I don’t know if I am ready yet but California I am on my way and we are gonna make some unforgettable memories!

This will be my last blog in Westfield even in America so strange but heey don’t be sad I am almost home and for sure there is gonna be a blog about my adventures in the west! Maybe even a video! So for now goodbye and see yaaa all back home! Can’t wait to see all those nice faces again! Make sure to have some whine cold and some frikadellen in the freezer! J

For now this is really it! In a couple of hours my flight to San Fransisco is leaving and I will be back before you guys all know! Thank you again for reading this awfull long blog.

PS: Ik ben de aankomende 2en halve week niet bereikbaar, alleen wanneer ik wifi heb! Ik zal via WhatsApp nog bereikbaar zijn op mijn Amerikaanse nummer, en zodra ik geland ben in Nederland ga ik over op mijn Nederlandse telefoonnummer. ( Mijn oude nummer). Mocht je deze niet meer hebben dan stuur me gerust een berichtje en waarschijnlijk laat ik via WhatsApp toch weten dat ik weer een ander nummer heb!

Xoxo

Mo

I’ll look back on this and smile because it was life and I decided to live it!

Reacties

Reacties

anja

Super trots dat je het jaar hebt vol gemaakt.
Je hebt het getroffen met zo'n gast vrije family,
We hebben het zelf mee mogen maken.
Geniet van je trip, en we zien je zo weer!!!!

carla

geniet van jouw laatste weekjes kanjer! Ik heb genoten van jouw verhalen en foto's!!! kom maar een keer live bijpraten..... luefs Carla

Hans v Erp

Jammer dat het alweer je laatste blog is. Heb alles met veel plezier gelezen en soms had ik het idee dat ik er "live"bij was.
Tot over 3 weken en wees gerust....de droppot is aangevuld speciaal voor jou. Nog een fijne vakantie en tot snel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active