If you can dream it, you can do it!

4th of July, NYC and Long Beach Island

Hallo, even een korte update deze keer. Nog 37 dagen en dan is het klaar over, hier gaan we nog niet over nadenken ik heb weer wat leuke dingen meegemaakt de afgelopen 2 a 3 weken denk ik zo. De tijd vliegt. Het weer is heerlijk, wat ga ik dat missen zeg een echte warme zomer en dan bedoel ik niet 1 week mooi weer maar gewoon wanneer de lente begint tot aan wanneer de zomer eindigt. Dus we hoeven niet te klagen al doen we dat af en toe wel want het is soms wel echt behoorlijk warm.

Laat ik eens beginnen met the 4th of july. Een officiële feestdag in the states. The 4th of july is een belangrijke dag voor de Amerikanen, ze vieren namelijk hun vrijheid op deze dag. Dus alles staat in het teken van rood, wit en blauw en natuurlijk sterren. Dit jaar viel 4th of july op een maandag dus eigenlijk een werkdag maar omdat het een feestdag is was ik vrij, al had ik niks bijzonders gepland staan. Er waren wat vriendinnen weg met classes en andere moesten werken. Ik heb vooral lekker gechillt in de zon en als ik het me goed herinner nog geskyped met wat vriendinnen. In de avond heb ik wel wat gedaan ik had afgesproken met een vriendinnetje om naar het vuurwerk te gaan kijken. We hadden afgesproken downtown en zouden daarna in Summit het vuurwerk gaan kijken. Helaas bracht de avond regen dus de vuurwerkshow was afgelast. Niet getreurd later in de avond heb ik alsnog kunnen genieten van vuurwerk want de buren hadden namelijk genoeg knallers ingekocht. Ik moet zeggen dat ik wel iets meer verwacht had van deze feestdag, in de films zie je altijd grote parades en heel veel vuurwerk. Maar al met al een leuke dag gehad en daar gaat het uiteindelijk om.

De week opzich ging redelijk snel, de kids zijn overdag op kamp en zijn dood moe als ze thuis komen. Dus vaak hangen we na kamp in de tv room om even lekker te relaxen. En toen was het al snel weer weekend. Op zaterdag had ik niks geks gepland staan als even naar de winkels om nog wat korte broeken te scoren maar ben er helaas maar met 1 thuis gekomen. Maar een ander geluk die dag was wel dat ik eindelijk na lang wachten mijn camera heb gekocht. Ik had voordat ik naar de states ging ook een nieuwe camera gekocht maar ik wilde eigenlijk altijd al een andere camera! Ik heb nu de Nikon D3300, en ik ben er onwijs blij mee. Het is natuurlijk niet de meest professionele maar we moeten ergens mee beginnen! Mijn dag kon niet stuk want de camera was al 2 weken in de aanbieding en op de aanbiedingprijs kreeg ik nog eens 100 dollar korting. Nou toen was ik helemaal verkocht. Ik vind het ontzettend leuk om leuke ‘professionele’ foto’s te maken dus nu is het uitvogelen wat elke stand kan en hopelijk krijg ik wat mooie resultaten.

Op zondag July 10, ben ik samen met Bernadette naar New York gegaan. Ik nam ofcourse mijn nieuwe camera mee om uit te testen. En wauw wat maakt dat ding mooie foto’s. Bernadette kwam aan in de winter dus heeft nog niet echt veel gezien van New York dus ik had haar beloofd een tour door New York te geven. We hebben een hele lijst gemaakt met de dingen die we allebei nog willen doen voordat ik ga. We hebben inmiddels wat dingen af kunnen strepen maar we moeten zeker nog 2 tot 3 keer terug willen we alles gezien hebben. Maar we hebben nog tijd! De dag ging ontzettend snel en we waren om 9uur dan ook terug in Westfield.

En dan komen we eigenlijk alweer aan bij dit weekend, dit weekend ging ik op zaterdag lekker een dagje naar het strand. Mijn localcoordinator heeft een Beach house in Long Beach Island. Wat een prachtige stranden zijn daar zeg. We hebben met een hoop meiden lekker heel de dag op het strand gehangen en als afsluiter een hele lekkere Bqq gehad! Gisteren was het plan om naar een Lake hier in de buurt te gaan maar toen we daar aan kwamen bleek het lake vol te zijn. Wat ik nog steeds erg gek vindt want het is gewoon een natuurgebied maar eej we zijn in Amerika. Nou van het ene lake naar een prive lake waar we ook maar zijn doorgereden. Toen zijn we uiteindelijk bij de verkeerde Mall uitgekomen en zijn we van verdriet maar naar de ‘Cheesecakefactory’ geweest. Daarna een cheesecake togo besteld en zijn we heerlijk downtown westfield gaan chillen in het park! Natuurlijk niet zonder Pokemon te spelen! Ik heb inmiddels level 5 gehaald! Woehoeee!

Het is geen spectaculaire blog maar wel weer iets om jullie op de hoogte te brengen, de aankomende week is weer lekker hectisch en die week erna ook en dan zit ik lekker van zaterdag tot zaterdag in Maine. Dus dan heb ik vast weer wat meer te vertellen! Tot snel allemaal!

Xoxoxo

Mo

Reacties

Reacties

Miranda

Pfoee das dus nog maar 4 weekenden! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active