If you can dream it, you can do it!

Spring is coming

Hier zijn we weer, dit keer met een zonnig bericht! Was het 2 weken geleden op vrijdag nog aan het sneeuwen is het inmiddels al 25 graden geweest en zijn we nu terug bij regen. Zoals je ziet lekker winterweer! Gelukkig is de spring in aantocht, de temperaturen blijven de aankomende weken rond de 15 graden of hoger dus dat is altijd goed! De bomen krijgen weer knopjes en de bloemetjes krijgen weer kleur! Jaa ik heb er zin in!

De afgelopen 3weken weer genoeg gedaan, laat ik beginnen met het weekend van 3 weken geleden, ik had op zaterdag mijn eerste class voor mijn weekend trip naar Montreal, was erg gezellig en heb vooral duits geleerd! Dit omdat ¾ duits was haha! Maar dat mag de pret niet drukken en vooral als we eenmaal in Montreal zijn! Op zondag ben ik eerst wezen winkelen in een outletmall bij mij in de buurt, niet veel gekocht maar wel geslaagd! Kuch 2paar schoenen! Ofcourse moeten we weer iets meemaken, we waren rustig onze lunch aan het bestellen, komen er 2 meiden op ons afgelopen met de vraag of ze iets mochten vragen. Nou natuurlijk vraag maar raak, natuurlijk gelijk jullie zijn niet van hier blabla. Nee klopt komen ze aan wisten jullie dat er een vrouwelijke god bestaat. Wij zo nee en eerlijk zijn we daar ook niet in geïnteresseerd. En ik denk dat het voor ons algauw duidelijk was dat we geen interesse hadden maar ze bleven maar doorpraten zelfs toen we ons eten in ons hand hadden! En vaak vind ik het niet zo erg, maar het duurde zo lang voordat we afgewimpeld hadden. We wilden gewoon rustig ons broodje opeten haha! Maarja zo maak je ook weer wat mee, en heb je natuurlijk ook weer gespreksonderwerp. Wat hebben we gelachen. Na het winkelen was het tijd voor alweer onze maandelijkse clustermeeting, die ditmaal in het teken stond van de oscars! Dit is natuurlijk weer een lekker overdreven amerikaanse ervaring, uiteindelijk niet veel van de oscars gezien maar het was weer lekker gezellig! En we hebben het natuurlijk allemaal gehoord maar onze titanic superstar leo mocht dan ook eindelijk na jaren zijn oscar ophalen! Maar voor mij was het om 9uur al bed tijd! De week vloog weer voorbij, en toen waren we alweer bij een nieuw weekend!

Ook deze zaterdag had ik again class, weer vroeg op om de trein van 8 te halen, dit keer gelijk de juiste subway genomen, want dit was vorig weekend een beetje fout gegaan! Ze zijn nog steeds bezig met de subwaylijnen dus het veranderd elke keer! Maar we waren dus op tijd in harlem om eerst nog een lekkere starbucks te halen! En daar gingen we weer class van 10tot 4, dag ging erg sloom maar we hebben het overleefd! In tussen plannen gemaakt met wat meiden om op stap te gaan in Montreal omdat de drinking age 18 is! Sound good! Vooral omdat veel van mijn vriendinnetjes hier underage zijn! Op zondag ben ik weer heerlijk terug geweest naar new york maar ditmaal om lekker de tourist uit te hangen! Ik ging samen met nog 2 nederlandse meiden! We zijn de dag begonnen bij een donutzaak, ‘DOUGH’ wat een goddelijke donuts wauwwwie! Na de overheerlijke donuts doorgelopen naar de Brooklyn Bridge waar we ofcourse een hele fotoshoot hebben gehouden, hierna naar het worldtrade center gelopen en vanuit daar de subway gepakt naar central park waar we heerlijk genoten hebben van het zonnetje! Vanuit central park naar times square gelopen om daar een heerlijke xl pizza te eten jammm! En dan zijn we alweer bij afgelopen weekend!

Afgelopen weekend begon voor mij dit keer op vrijdag, by the way die vrijdag was mijn 200days in the states! Maar dat terzijde er stond nog iets anders really excited op het programma namelijk. Tromgeroffel! Mijn lieve vriendinnetje Manon was in New York en ik moest en zal haar zien! Dus ik heb heeel lief aan mijn hostmom gevraagd of het oke was om in de ochtend naar new york te gaan om haar te zien, en dat was helemaal geen probleem! Paar uur later komt ze me vertellen ooh als je wilt kun je ook heel de dag in New york blijven! Natuurlijk super lief! In de ochtend de trein genomen van half 8 zodat ik om half 9 aankom in new york! Eindelijk na 4 maanden kon ik haar weer zien en het was echt een hele mooie dag! Het was alsof ze niet weg was geweest! We zijn nog steeds zo gek als toen we elkaar in het begin ontmoeten! Samen met haar tante en mama zijn we new york rond gegaan, eerst gingen we iets doen wat ik ook nog nooit had gedaan en dat is top of the rock! Je hebt een prachtig uitzicht over new york! Waaauwwwie! Natuurlijk weer een hele fotoshoot gehouden en erg veel gelachen en vooral genoten van het uitzicht! Hierna lekker wezen lunchen en daarna nog eventjes central park ingedoken! Helaas ging de tijd veelste snel want na central park was het alweer tijd om terug naar het hotel te gaan en de koffers te halen! Gelukkig reisde ze nog een deel met me mee dus was erg gezellig!

Op zaterdag ging ik ook weer vroeg uit de veren want mijn laatste class stond op het programma en dat is natuurlijk altijd nice! Na class heerlijk pizza gegeten en op naar huis want ik ging gister zondag lekker naar philadelphia! De dag begon really confused! Mijn wekker ging en het was 6.45 am, nou snel nog even me phone checken en toen opgestaan en aangekleed! Nou tot nu toe alles oke, ik ging me horloge om doen en zag dat het 6uur was dus ik toch even me mobiel gecheckt maar die zei toch echt 7uur! Nou misschien had ik wat gedaan met mijn horloge dus de tijd weer goed gezet! Toen kwam ik beneden en toen zag ik dat alle klokken 6.20 am aangaven ik werd echt gek! Vooral omdat ik een trein moest halen! Maar toen ging ik maar opzoeken wat blijkt de klok was verzet! Ahaaaa ja I didn’t know that! Zo nadat ik dat wist kon ik rustig ademhalen haha! Op naar de trein en op naar Philly! Samen met Natalia gingen we eerst winkelen in de Primark! (de 2e primark van amerika). En van horen zeggen is dat we in het een na grootste winkelcentrum van Amerika zijn geweest, kan me hierbij wel bij aansluiten het was huge! Opzoek naar een wc was namelijk ook een hele klus. Maar wij kwamen alleen voor de Primark en zijn daarna de stad ingedoken om heerlijk nog wat sightseeing te doen! Helaas zat het weer niet mee, het regende namelijk. Maar desondanks een super leuke dag gehad! Dus zoals je ziet weer een ontzettend leuk weekend achter de rug! Nu is het alweer maandag avond en lig ik met mijn kids op de bank cars te kijken!

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen dat ik echt zo blij ben met deze familie, ze geven me altijd het gevoel dat ik welkom ben en geven me daarnaast de vrijheid om dingen te ondernemen. Nou kwam ik vrijdagavond terug met jack van basketball, en mijn hostmom heel mooi kun je niet blijven, we zijn zo blij met je! Is natuurlijk super om te horen, en ik vind de states echt helemaal top! Maar ik weet het nog niet, ik zit alweer met andere plannen in mijn hoofd die ook weer excited zijn! Die blijven voorlopig nog eventjes geheim haha! Maar zodra ik zeker meer weet dan hoor je het! Voor nu zeg ik weltrusten, goedemorgen / middag! Tot snel bij een nieuwe blog!

Xoxoxo

Mo

When leaving the train please watch the gap!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active