If you can dream it, you can do it!

Het aftellen is begonnen

Het aftellen is begonnen, vandaag over 1 week zit ik in het vliegtuig richting New York. Ik kan je vertellen dat ik niet meer kan wachten. Ik ben er helemaal klaar voor!

Tijdens mijn vorige blog heb ik verteld dat ik druk bezig was met de voorbereidingen, en nu nog steeds kan ik je vertellen. Alle regeldingen zijn gelukkig geregeld. Nu zijn het vooral praktische dingen zoals mijn koffer en handbagage en zorgen dat ik mijn laatste papieren op orde heb. Ik heb een hele lieve papa en mama want deze gaan mijn 2e koffer betalen zodat mo al haar spullen zonder stress kan meenemen naar Amerika. THANKS FOR THAT.

Intussen zijn er nog genoeg dingen gebeurd, ik was 5 jaar in dienst bij mijn werk en dit is natuurlijk niet ongemerkt voorbij gegaan, helaas had ik afgelopen zaterdag mijn laatste werkdag na 5 jaar met plezier daar gewerkt te hebben. Maar niet getreurd de Action blijft in de familie want me zusje gaat mijn hardwerkende taken van mij overnemen. Goodluck with that sis! Ook ben ik 8 augustus 21 jaar geworden en dit betekent dat ik nu eindelijk volwassen ben. Tja wat zullen we daar over zeggen.

Verder heb ik deze week allemaal leuke dingen gepland staan met vrienden en vriendinnen en aankomende zaterdag vier ik ook nog mijn birthday/ goodbyeparty. Ik ga lekker genieten van mijn laatste weekje thuis en mijn volgende blog zal zijn in NYC baby.

Ohjaa voor we het vergeten ik heb natuurlijk ook mijn vluchttijden al binnen en ik vlieg samen met 4 andere meiden naar New York. We hebben nu een gezamenlijke groepsapp waar we elkaar een beetje kunnen leren kennen en elkaar kunnen helpen als er iets is. We gaan elkaar allemaal voor het eerst op Schiphol zien, maar dat gaat zeker goed komen!

Voor degene die interesse hebben ik heb de volgende vlieggegevens:

Ik zal vliegen vanaf Schiphol om 9.15 dit betekent dat ik al 6.15 op Schiphol aanwezig moet zijn. (kuch voor mijn afscheidscomité)

Ik vlieg met United Airlines met het vluchtnummer UA 0071.

Ik vlieg om 9.15 Nederlandse tijd en ik kom aan 11.55 Amerikaanse tijd.

NEW YORK SEE YOU SOON!

Bedankt voor het lezen en tot snel!

Xxxxxxxx

Monique

Ps: ik kreeg tijdens het uiteten een mooie quote uit mijn gelukskoekje, dus wie weet.

Many adventures are coming!

Reacties

Reacties

Femke

He monique,
Super leuk geschreven! Kan ook niet wachten om aan dit avontuur te beginnen! Tot volgende week op schiphol! :)
Xx femke

Lissa

Ahh zo spannend!

Geniet nog van je laatste week en ENJOY in new york!! De tijd vliegt!

See you in the States!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active