If you can dream it, you can do it!

Laatste loodjes en opnieuw een nieuw avontuur

Laatste loodjes en opnieuw een nieuw avontuur.

Hallo allemaal, wat is het weer onwijs lang geleden dat ik deze blog heb kunnen aanvullen met nieuwe informatie. Het afgelopen jaar was een gekkenhuis, het laatste wat ik heb geschreven is dat ik in Brussel stage ging lopen. Hier ben ik dan ook geweest voor maar liefst 3 weken voordat corona dan toch echt Europa compleet plat legde. Na die 3 weken heb ik maar liefst 6 weken online les gegeven vanuit mijn kamertje in Meppel. Wat een tijd, in die tijd ben ik ook weer gaan werken en helaas bleef hier ook corona niet uit en verdeelde ik mijn tijd tussen het online les geven en werken om mijn collega´s te ondersteunen in deze moeilijke periode. Kort samengevat mijn 3e jaar in ITEps was een adventure from start to end. En nu ben ik 4e jaars, bezig met het schrijven van mijn scriptie en begin ik op 15 Februari met mijn allerlaatste stage. Iedereen verwacht natuurlijk een exotische plek ergens in de wereld maar helaas is dit door corona allemaal even wat anders gelopen. Ik zou naar Bangkok gaan maar mijn Bangkok is nu Delft geworden. Ik ga hoe kan het ook anders samen met Elizabeth stage lopen op de International school of Delft. Na wat spannende weken hebben we afgelopen week eindelijk het goede nieuws gehoord dat we mogen komen, en hebben we een appartement geregeld. We zijn 4 jaar geleden samen gestart in Den Haag en mogen het nu hopelijk mooi afsluiten in Delft.

Dus met deze korte update wil ik dan ook weer melden dat ik deze blog weer ga bijhouden tijdens het stage lopen. Ondanks dat deze in Nederland zal zijn komen er zeker nog leuke verhalen om te vertellen. Dit zijn mijn laatste loodjes tot aan mijn diploma en ik zou het leuk vinden als jullie hier deel vanuit mogen maken.

Heel veel liefs en tot vanuit Delft!

"It all begins and ends in your mind. What you give power to, has power over you. If you allow it!"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active