If you can dream it, you can do it!

Van hak op de tak!

Hello and welcome back! Hier zijn we weer met wat leuke nieuwe updates! Het zijn niet de meest spannende dingen maar wel weer leuk om een verhaaltje over te schrijven. Op het moment is de zomer in volle gang, ik draag al een maand alleen maar korte broeken en is de temperatuur gemiddeld tussen de 25 en 30 graden! En de zomervakantie is officieel vrijdag gestart dus tijd om lekker te genieten met mijn kiddo’s. Of toch niet later meer!

Coney Island

Waar zijn we gebleven, ik moet altijd stiekem weer even kijken op facebook of zoeken tussen mijn foto’s waar ik overal ben geweest want ik hou het gewoon niet meer bij. Het eerste weekend van juni ben ik naar Coney Island geweest. Dit stond al lang op mijn lijstje van de dingen die ik nog wil doen in New York. Samen met 3 andere vriendinnen hebben we de trein genomen en zijn we lekker een dagje naar de boardwalk geweest. Want dat is coney Island, een boardwalk met attracties en het strand. We hadden de perfecte dag uitgekozen want het was lekker weer. Lekker rond gestruind en nog even heerlijk op het strand gelegen. Het was een erg gezellige dag en zeker de moeite waard om in de zomer een bezoekje te brengen.

Clustermeeting

Op zondag 12 juni hadden we een familie cluster meeting, het was dus de bedoeling dat je samen met je familie naar de maandelijkse clustermeeting zou komen maar helaas waren al mijn kids erg druk met sport etc. Op het laatst zijn mijn hostdad en mijn bren nog even langs geweest. De cluster op zichzelf was niks speciaals, er waren wat snacks en we moesten een kleine introductie doen over ons eigen land! Na de cluster ben ik met een paar meiden lekker wezen uiteten.

Boston

Het afgelopen weekend ben ik naar Boston geweest, als de meeste het nog kunnen herinneren ben ik daar afgelopen Oktober ook geweest. Het is en blijft een van mijn favorieten. Samen met 3 andere meiden hadden we een auto gehuurd en zijn we op zaterdag ochtend vroeg al vertrokken. Boston is ong. 4uurtjes zonder stop maar we hebben er uiteindelijk zeker 6uur over gedaan met stops en helaas hadden we ook traffic. Maar dat mocht de pret niet drukken. Nadat we bij onze slaapplaats waren aangekomen snel even opgefrist en gelijk de stad ingegaan. Het is zo fijn om een stad te komen waar je de weg weet. Het scheelt ook een hoop dat Boston niet erg groot is en dat alles naar verhouding best dicht bij elkaar ligt. We zijn eerst naar de 2 bekende parken gelopen en hebben we heerlijk genoten van het weertje. Daarna zijn we gaan winkelen oooops! Maar als ik zeg dat er een Primark was dan snap je wel waarom we gingen winkelen. Ik vond het best knap van me, ik had een lijstje gemaakt met de dingen die ik echt nodig had en ben ook niet naar buiten gegaan met extra dingen! Ik heb niet alles van mijn lijstje kunnen vinden maar ben trots op mezelf. Daarna heerlijk gaan eten want van al dat shoppen krijg je natuurlijk ook honger. Na het eten zijn we heerlijk terug gegaan naar onze slaapplek. Nou jongens ik ga never ever meer slapen onder een satijnen laken, hoeslaken en kussen. Jeetje je glijd gewoon haast je bed uit. Wel weer om kunnen lachen maar geen aanrader. De volgende ochtend was het alweer vroeg dag en zij we de dag begonnen bij de starbucks. Daarna zijn we doorgelopen naar de haven en hebben we genoten van een heerlijke lunch from the chelsea market. En daarna was het tijd om onze auto op te halen en door te rijden naar Harvard University want je kan natuurlijk Boston niet verlaten voordat je deze universiteit hebt bezocht! Ik was er natuurlijk al geweest maar het blijft impressive. Na Harvard was het helaas alweer tijd om met onze terug reis te beginnen. Deze keer waren we zeker binnen 5uurtjes terug in Westfield. Lekker nog even gegeten bij 5guys ooops. En toen zat het weekend er alweer op!

En dan zijn we alweer aangekomen bij dit weekend, gister of ook wel zaterdag 25 juni ben ik eerst naar The waterfalls from Paterson geweest met mijn mede dutchies. Eerlijk is eerlijk het viel een beetje tegen maar desondanks hebben we het wel leuk gehad, toen we terug kwamen zijn we heerlijk een fles wijn en wat eten gaan halen en zijn we in de tuin gaan chillen. Een perfecte zaterdag. En nu ben ik deze blog aan het schrijven en ik ga waarschijnlijk vanmiddag nog wel even de deur uit om te genieten van het weer!

My kiddo’s.

De afgelopen 2 weken stonden vooral in het afronden van school en ik ben dan ook een paar keer op school geweest om concerten bij te wonen. Ik vind het zo bijzonder dat al die leerlingen instrumenten spelen en het geluid wat eruit komt is zo mooi. Ik sta elke keer dan ook weer te kijken als er een optreden wordt gegeven. Daarnaast had mijn oudste Alexandra haar 8grade graduation &formal dance en gaat volgend jaar alweer naar High School. Jack gaat over naar 7th grade en Brendan begint volgend schooljaar aan Middle School. Afgelopen vrijdag om 12.30 is dan ook officieel hun zomervakantie begonnen. Dit weekend is het nog een beetje chillen maar vanaf maandag is het van het ene kamp naar het andere kamp. De aankomende 8weken is het constant bezig bezig bezig. Voetbalcamp, basketbalcamp, zeilcamp, acteercamp, tenniscamp. Het houdt niet op. Een leuk ander dingetje is wel dat ik de eerste 2 weken van augustus vrij ben! Want dan zijn mijn kiddo’s op sleepawaycamp. Dus mocht je nog langs willen komen je bent van harte welkom!

Afgelopen vrijdag tikte ik mijn 10 maanden aan nog maar 8 weken en dan zit mijn avontuur erop. De tijd vliegt echt letterlijk. En er zijn eigenlijk alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus dan gaat het alleen nog maar sneller. Ik kan het me ook niet voorstellen dat ik straks weer thuis ben en ik heb gedaan wat ik altijd al heb willen doen. Wat ga ik doen als ik thuis ben, ik ben in mijn hoofd alweer druk bezig met het bedenken van nieuwe avonturen. Al vind ik het natuurlijk ook leuk om iedereen thuis weer te zien!! De laatste 2 maanden zijn denk ik vooral go with the flow dingen en veel uitstapjes naar New York. De stad waar mijn hele avontuur toch echt is begonnen. Al is het niet met favoriete stad, ik ga het wel ontzettend missen.

Mijn travelmonth heeft ook vorm en is zo goed als geregeld. Ik vlieg 25 Augustus in de middag naar San Fransisco waar ik ook in de middag weer zal landen. Daarna heb ik anderhalve dag om de stad by meself te verkennen. Dan zal op zaterdag de 27ste de tour starten en ook weer eindigen op zaterdag. Ik blijf dan nog 2 nachten in San Fransisco en zal vliegen op 13 September en ik kom dan 14 september aan op Schiphol. Ik heb helaas een vlucht met 2 tussenstops. Wat ik echt heel erg vervelend vind. Maar we moeten er iets voor over hebben om thuis te komen. Ik vlieg van San Fransisco naar Boston, op Boston zal ik 5uur moeten wachten en vlieg dan naar Iceland, op Iceland heb ik 1uur de tijd om op het vliegtuig naar Amsterdam te stappen! En dan sta ik rond de middag hopelijk weer met beide benen op Nederlandse bodem! Ik kan natuurlijk niet wachten maar voor nu wil ik nog niet aan afscheid denken want ik ga het leven en mijn vriendinnen en mijn familie hier ontzettend missen.

Voor nu hou ik het weer voor gezien en ga ik lekker bakken in de zon! Tot snel allemaal!

Xoxoxo

Mo

Reacties

Reacties

Linda, Maarten en de kids

Hoi hoi, wat gaaf is het toch om steeds je verhalen te lezen. Geniet nog van je laatste 8wkn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active